Är din idé framtidens innovation?

Har du framtidens innovation i din idébok?

Lunds universitet och Sparbanksstiftelsen Finn delar ut 200 000 kr till framtidens innovationer. Ansök senast 13 december!

Har du en riktigt bra idé? En idé som skulle kunna bära långt och kanske bli en ny vara, en ny tjänst eller ett nytt arbetssätt i framtiden? Eller en idé som kan göra något som redan finns så mycket bättre?

Tillsammans med Sparbanksstiftelsen Finn delar LU Innovation ut sammanlagt 200 000 kronor till framtidens innovationer. Du som är student eller anställd vid Lunds universitet som har en idé som inte kommit så långt och inte ännu nått kommersiell fas är välkommen att delta.

Var med och tävla!